آخرین اخبار
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳
عیدانه جذاب سایپا به مناسبت عید قربان | حراج عالی و استثنایی پیش فروش سایپا با شرایط عالی + مدارک لازم
بازدید:۳۱۸
شرکت سایپا از پیش فروش دو خودرو ساینا اس و کوییک جی.ایکس برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده خبر داد.
کد خبر : ۸۹۸۹۹

شرکت سایپا در اطلاعیه ای اعلام کرد که مطابق بخشنامه های فروش دهه مبارک فجر و نیمه شعبان(در بهمن ماه سال گذشته) تعدادی از متقاضیان نسبت به پیش ثبت نام طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اقدام کردند و اطلاعات آنها به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ارسال و پس از درج مشخصات خودروی فرسوده، متقاضیانی که حائز شرایط مشارکت در طرح مذکور بوده اند به این شرکت ارسال شد و بر این اساس شرایط فروش زیر فقط برای این دسته از متقاضیان برقرار است. حائزان شرایط می توانند با مراجعه به سامانه گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 


نکته۱: در صورتیکه به هر نحوی متقاضی امکان اسقاط خودرو نداشته باشد مبلغ واریزی وی بدون پرداخت سود انصراف عودت خواهد شد.

نکته۲: آغاز فرآیند ثبت نام پس از رویت و تایید فرم اقرار نامه امکان پذیر بوده و ثبت نام مشتریان بدون تایید اقرار نامه به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

 

 

نکته۳: حداکثر مهلت تکمیل فرایند اسقاط و ارائه مدارک و مستندات الزاما یک ماه قبل از موعد تحویل اعلامی (حداکثر پایان شهریور ماه ۱۴۰۳) می باشد و در صورت واریز وجه پیش پرداخت توسط منتخبان و عدم اقدام لازم برای اسقاط خودرو و اخذ تاییدیه فراجا و ستاد نوسازی در مهلت زمانی مذکور، ثبت نام و واریز وجه منتخبان کان لم یکن تلقی شده و وجوه واریزی بدون پرداخت سود مشارکت به حساب مشتری عودت خواهد شد. تاریخ و نحوه ثبت نام: متقاضیان از ساعت ۱۰صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ می توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند. شرکت در این طرح صرفا از طریق آدرس فوق امکانپذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود. 

 


ثبت نام و بروزرسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور قبل از تاریخ فوق در سایت الزامی می باشد.

 

 

شرایط عمومی بخشنامه: ۱- محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد (مالک خودرو فرسوده صرفا ً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو می باشد). ۲- حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشند. ۳- امکان صلح(خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد. ۴- ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نمی باشد. ۵- شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد. ۶- شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می شود  الزاما باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست(شماره شبا)، تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود. برای دریافت بخشنامه پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اینجا کلیک کنید.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها